kolmapäev, 1. juuli 2015

Viimane postitus Hispaaniast! Lõplikult Eestisse!

No lihtsalt niii imelik ja veider tunne valdab mind sees. Täna on mu viimane õhtu siin Hispaanias ning homme, 1. juuli hommikul olen lõplikult Eesti poole teel.

Ma ei kahetse siia tulekut, sest see kogemus oli korralik ning ma õppisin nii mõndagi, kuid samal ajal polnud see mida ma oodanud ja lootnud olin. Kuid ikkagi olen ma veidi kurb ja mu kõhus keerab, sest ma ei suuda uskuda, et ma arvatavasti viimast korda Elchet näen. Ma olen siinolekuga harjunud ning mul on siin mugav, kuid siinne elu ei olnud selline, mis mind siia tagasi tooks.

Nagu ei arvanud ma, et ma siin elades Eestit (eriti veel Tallinnat) igatsema hakkan, ei arvanud ma hiljem siinse eluga harjudes, et natukenegi kurb oleksin siit lahkudes. See tunne on niii veider.

Kui veidi mõnusat juttu ajada, siis mu juunis Eestis käik oli niiii hea ja ma ootan nii väga Eesti suve ning rohkem oma sõprade ja perekonna nägemist!

Eestisse sõit algas 3. juunil ning ma olin nii elevil! Selgituseks siis, et algselt soovisin kuu aega varem projekti lõpetada, kuid lõpuks tulin siiski siia tagasi, et siin 30. juunini projekt ilusti ära lõpetada. 

Alicante lennukas oli ilus ja suur ja minu ukulelega, mis tegelikult 10 cm käsipagasi mõõtmetest üle oli, õnneks probleeme ei tulnud. Samuti tegi meele mõnusaks see, kui tax free poes ühte ülihead likööri proovida pakuti. Muidugi pakkus seda üks kena noormees, kellesuguseid siin tihti näha ei ole :D Esialgu oli pitsi põhja kallatud kuskil 1 cm seda megahead ja megamagusat likööri, ning kui ma pudelit lähemalt näha soovisin, kallati mu pits ääreni täis ja peale vahustamata vahukoor. No niii hea oli, et pidin selle pudeli ostma ning ülejäänud lennukas passimine läks ka mõnusalt:)

Kui ma esialgu arvasin, et pisarad silma toob eesti nägemine, siis juhtus see hoopis siis kui lennukist norrat nägin. Lihtsalt niiii ilus! Ning kõige suuremad õnnepisarad tõi siiski see kui lõpuks Eesti lennujaama jõudsin ning Ema ja Netit kallistama:)

Räägitakse, et kui minna pikemaks ajaks välismaale elama, siis tabab kultuurišokk pigem kodumaale tagasi tulles. Mina kartsin kõige enam seda, kui kurjasi Eestlasi tänaval kohtan :D Kuid olin nii üllatunud ja seda heas mõttes! Pigem oli näha naeratavaid ja sõbralikke inimesi ning isegi kangapoes sain ühe armsa tädiga jutule:)

Üldiselt möödus see 1,5 nädalat nii mõnusalt ja teguderohkel ning pea kõik kõige kallimad sai nähtud! 

Muidugi võiks mainida ka Hispaaniasse tagasisõitu, kui pariisi lennukas mul teise terminali ja lennule jõudmiseks vaid pool tundi aega oli. Ma tegelt ka ei arvanud et jõuan! Küsisin abi mitmelt inimeselt (ps isegi lennujaama töötajad ei räägi inglise keelt...), ning oleks vaid üks inimene mind valele poole saatnud, poleks ma oma lennule jõudnud. Samuti viimased 10 minutit oli mu elu parim jooks hahaa :D Hispaanlane poleks selle kiirustamisega kindlasti sellega hakkama saanud :) 

Olgu, ma nüüd lõpetan! ei jaksa siin pargipingil enam istuda ning homseks vaja välja puhata. Samuti võite oodata viimast postitust hispaania ja eesti erinevuste vahel:)  Homme õhtul jõuan lõplikult Eestisse ja suve nautima!

Silvia

Beautiful Norway!
My amazing Laulasmaa:)
Tallinn!

Now I understand why everybody takes pics of their sushi:) 




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar