pühapäev, 10. mai 2015

28. postitus Hispaaniast! Euroopa nädalast, Eestisse tulekust, väike udate:)

Täna (07. Mai)  oli lihtsalt nii mõnus päev. Kuid eks need emotsioonid muutuvad ka iga päev mul:) Päev algas rõdul päevitamisega (kus ma kuuma tõttu vaid 5 minti olla suutsin...) ning peale seda sai bodypumbis käidud. Kohe tunda, et mõne kuuga arenenud olen, sest enam ma täiesti tilkuvana saalist välja ei tule:D 

See nädal on euroopa nädal, kus me pea iga päev eri noortekeskustes trivial europea mängu mängimas käinud oleme. Täna toimus see minu noortekeskuses Altetis, ning mis sinna sõitmise juures mu tuju eriti heaks tegi, oli see auto, millega mu töökaaslane Javi mu peale korjas. Nimelt on ta veidi autohull ja tänane sõiduk oli mingi hirmus äge Porsche (haha, ma muide ei osanud seda nime praeguseni kirjutadagi), mis tegi ikka siuukest mörinat. Terve tee Elchest Alteti sõites oli selline adrekas, sest kui tihti ikka sellisega kuskil külateel 150ga megavaljult põrisedes sõita saab :D

Noortekeskuses triviali mängides üllatas mind eelkõige üks noor poiss, kes enamasti kõige valjem on ja locom tundub. Lihtsalt kõik küsimused vastas õigesti ära! Ning ka üldiselt võttes tundusid Alteti poisid palju targemad, kui need, kes teistes noortekeskustes olid. Nüüd teiste keskustega võrreldes olen rahul, et just Alteti sattusin:)

Peale mängu mängisime teiste vabatahtlikega veidi lauajalkat ning ülejäänud õhtu noortekas möödus reedeseks raadioks ette valmistades ja smilersi vanade laulude sõnu välja printides (ehk kui nüüd toas igav peaks hakkama, saab lolliks end laulda:D). Seekord oli raadiosaate teemaks euroopa nädal, veidi on ka hirmutav see, et kuulama tulevad meie mentor Jose ning boss-boss Nieves. Nüüd 8. mail blogi täiendades võin öelda, et raadiosaade läks hästi ja nii palju nalja pole kohe ammu saanud:)

Nüüd natuke väikestest asjadest, mis mu meele heaks on teinud. Näiteks see, et mõni päev tagasi dialprixist kananagitsaid ostes oli karbis kaasas ka barbeque kaste, see sama mis Tallinnas patrickus töötades mu lemmiku kanaprae juures lisaks oli. Ma olin jummala rõõmus! Mul ei olnud aimu ka mis selle kastme nimi võis olla ja oli täiesti meelestki läinud. Nüüd hakkab ilmselt mu igaõhtune söök olema kartul-kana-hapukoor-barbeque kaste. :D

Samuti tegi mul täna peale raadiot meele heaks see, kui ma ühest butiigist ühe superilusa kleidi leidsin! Ja veel ilusa hinnaga pealekauba, samuti ei saa mainimata jätta, et see oli ainuke ning minu suurus... Ja nüüd selle tõttu rõdul oma selga päevitan, sest kleiti kandes on selg pea paljas :) Poleks elusees varem arvanud, et ilusate asjade ostmine mul tuju nii heaks võib teha. Siin on asjad lihtsalt nii hea hinnaga, mida ma eestisse tagasi tulles kindlasti igatsema jään. Samuti mõtlesin, et võiks juuu primark eestisse tulla...aga uuesti järele mõeldes poleks eriti kena kui pea terve linn samamoodi riides käiks:D

Reede õhtul oli Euroopa nädala vimane üritus, mil toimus viimane triviali mäng ning kus mina näovärvidega laste nägusi plätserdasin :D Enamasti sai joonistada südameid ja lillekesi, poistele maske ja koletiste nägusi. Tihti juhtus nii, et ma ei saanud aru, mis pilti lapsed tahtsid, ning neilt küsides "mis asi "see" on?", vaatasid nad mind nii naljaka ja lolli näoga, et kuidas ma siis ei tea. Näiteks üks tüdruk tahtis vikerkaart ning ilmselt ei saa 4-5 aastane aru, miks temast mitu korda vanem ei saa aru, misasi see vikerkaar on :D noh, mõned sõnad nüüd vähemalt sõnavaras juures.

Igaljuhul on peale viimase postituse kirjutamist tuju paremuse poole liikunud ja motivatsioonigi jagub:) Eestisse tulekuni on aega veidi üle kolme nädala, mida ma niiiii hirmsasti ootan!!! Hetkel ei saa selle kohta, et mis, kuidas ja kauaks, rohkem infot jagada :)

Tore fakt ka see, et kuna hetkel poolunes seda postitust lõpetades hakkas toas veidi jahe, pidin rõdule kolima, et sooja saada. Kraadiklaas näitab 33 kraadi sooja, ja nii juba üle nädala!!!:)

Samuti mõtlesin kunagi teha Hispaania kohta eraldi postituse, ehk kui teil on küsimusi Hispaania või minu elu kohta siin, andke tulla:)

Head emadepäeva kõigile emadele!:)
Kalli-kalli,
Silvia

Elche palmipargis:)
Alicante
Luskaga jalutamas. Käisime õhkutõusvaid ja maanduvaid lennukeid vaatamas:)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar