reede, 27. märts 2015

25. postitus Hispaaniast! Vabatahtlikuks olemise ajal veel omakorda vabatahtlikuks?! Jaaa!!! Jutt minu mõnusast päevast:)

26. märts
Ma olen nii rõõmus praegu! Ja samal ajal ka kurb, et ma seda varem ette ei võtnud. Juba ammu avastasin Elche lähedalt ühe loomade varjupaiga, kus ka vabatahtlikke vajatakse, ning tahtsin sinna hirmsasi ka ise aitama minna. Kuidagi venis mitu kuud asi nii, et ei saanud seda aega kohtumiseks kokku lepitud...kohtumine enne seda on vajalik, sest kõikidel vabatahtlikel on ka leping.

Täna ma saingi lõpuks Paulaga kokku, kes on samuti vabatahtlik ja tegeleb igasugu paberimajandusega,  rääkis mulle reeglitest ja muust huvitavast ning samuti allkirjastasin ka lepingu, mispuhul lihtsalt nõustusin kõikide reeglitega (näiteks ei tohi avaldada varjupaiga asukohta, seda pole ka kodulehel kirjas. Samuti peavad olema seal töötades ainult ühed riided).  Jutt sujus nii kenasti ja ma olin juba vaid selle üle rõõmus, et ma kõigest aru sain, mis ta rääkis :D Esimene päev, mil ma sinna varjupaika lähen, on juba see pühapäev, ning olen ma seal hommikust lõunani. Samuti tullakse ka vabatahtlikele Elches järgi, sest see asub mõnikümmend km eemal suht mittekuskil. Igatahes olen ma niii excited!!! Ja peale pühapäeva lisan kindlasti pilte ja seletan rohkem, mida ma seal täpselt tegin:)

Täna oli lihtsalt nii hea päev! Hommikul ostsin omale ühe ilusa pluusi, mida ammu vaateakna tagant igatsenud olin. Siis skypesin pargipingil korra isaga ja peale seda läksin Bodypumpi, mis tegi enesetunde nii heaks! Kuigi siin trenniskäimisest peaks vist küll eraldi postituse tegema. Trenn võib ju olla nii mõnus, kuid iga kord leidub miskit, mis mind selle juures nii närvi ajab! Seekord rääkis treener niiiii palju. Iga loo vahel lihtsalt vatras ja vatras ja vatras ja seetõttu jäi meil squatside lugu tegemata, kõik lihasgrupid tegime läbi suht suvalises järjekorras ja samuti lõppes tund 15 minutit hiljem kui pidi. Hispaanlased ma ütlen!!!!!

Seejärel sõin ma kodus ühe ülimaitsva pudru igasugu puuviljadega, üritades samal ajal telekale hispaania subtiitreid alla panna, kuid millega ma ilmselgelt hakkama ei saanud.

Noortekeskuses möödus aeg enamasti niisama interneti olemasolu nautides ja youtube’i videosi vaadates, ning tagasilchesse jõudes pidasime maha väikese skype kõne ema ja vennaga. Vennal ju homme (nüüd siis juba täna, 27.märts) sünnaaa!!! Samuti algab tal järgmisel nädal koolivahaeg, mistõttu nad täpselt tema sünnipäeval Portugali poole sõitma hakkavad:)

Ning peale seda kiiret skype kõnet läksingi Paulaga kohtuma (kell 21.30 õhtul!!!), kes mulle varjupaigas töötavate vabatahtlike reeglitest ja muust huvitavast rääkis, ning mistõttu mul siiani nii hea tuju on ning ma rõõmsalt pühapäeva ootan!!!

En Inglés
It was just a great day! I bought myself a pretty shirt, talked with my family in skype and went to bodypump, which I really enjoyed:) Also spend some time in the youth center, and later on went to meet the woman named Paula, who is also a volunteer in the animal shelter. 

So for a long time now I have thought about being a volunteer in one animal shelter close to Elche. I have enough free time now and I also really loooove animals! So I finally met with a woman, who told me about the rules of working there and I was also happy that I could understand everything she said! My first day there is that Sunday, so I'll keep you posted:)

byyyyye!

One ammmaaaazing icecream! Kinder bueno icecream on the left and cherry-something on the right:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar