neljapäev, 26. märts 2015

24. postitus Hispaaniast! Niisama loba minu heast tujust ja isa juurde minekust

See post on küll veidi aega tagasi kirjutatud, kuid mõtlesin, et lisan ikka:)

14.märts, Laupäev
Eile oli täitsa mõnus päev. Samuti oli mul noortekeskuses olles tuju megahea! Muidugi mitte selle töö pärast, mis ma seal tegema pean, vaid hoopis selle pärast, et ma ühe sõbrannaga ühendust võtsin ja me enamus ajat rääkisime, kuidas me juba suvel möllama, rannas siidrit nautima ja rattaga palju sõitma hakkama. Tegi tuju niii heaks!!! (Tsau, Mairit:))

Ja praegu, laupäeva päeval, istun rõdul ja naudin vihma. Vihm!!! Nii kaua pole sind näinud. (See muidugi lõpetas sadamise just siis, kui ma välja läksin...) Samuti sai eile kindlaks see, et ma aprillis suurema osa puhkusest isa ja venna juures Torremolinoses veedan. Nii ootan!!!

Eile isaga telefoni teel rääkides mainis ka, et kui tulen, pean ise kokkama hakkama. Olin vaimustuses, et saan uusi asju proovida kokata! Isa muidugi vastas selle peale ''pigem mittne, ma tahaks ikka süüa ka...''. Tänks iss, aga ma nii halb kokk ka pole ju...:D

Miks ma vimased postitused niisama tühjast-tähjast jutustanud olen on see, et interneti haihtudes sattusin vaimustusse ühe tüdruku Triinu blogist, kus ta Inglismaal au-pair oli ning samuti igapäevaselt blogi kirjutas ning niisama lobises, ning seda mul nii mõnus lugeda oli. Vähemalt päästis see mu igavussurmast mil ma haige ja internetita passima pidin..:D Samuti on mul kindlasti hiljem mõnus neid enda hetke-emotsioone lugeda:)

15. märts, Pühapäev
Nüüd on pühapäeva päev, istun teiste vabatahtlike korteris, ootan kuni süüa saab (jälle...), kuna teeme väikest barbequed rõdul, ning kirjutasin just selle joriseva jutu oma moblast siia blogisse ümber.:) Võtsin igaks juhuks kodust ka veidi saia kaasa, mida siin näksida, sest juba piinlik kui palju ma nende toitu siin iga kord söön:D

Loba lõppu võib ju panna pildi mu maja kõrval asuvast pargist, kus ma nüüd tihti igavust peletada üritades mõned youtube'i videod vaatan, samuti ka mu toredatest paarieuristest plätudest :D








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar