pühapäev, 15. veebruar 2015

19. postitus Hispaaniast! Tripp Benidormi, Guadalest'i, Alteasse ja Gandiasse & pildid! + in English!

Võtsime eile ette väikese tripi Gandiasse, kuhu minnes me ka teepealejäävaid külasi ja linnu külastasime. Tripi mõte sai alguse sealt, et küsisin uuelt vabatahtlikult Marialt, kas ta kuskile nädalavahetusel minna tahab. Mõtlesin Benidormi peale ning küsisin oma töökaaslaset Javilt, kuidas sinna kõige parem minna oleks. Tema aga vastas, et sõidab sealt nagunii läbi, kui oma trofeele Gandiasesse järgi läheb! Maria lõpuks kaasa ei tulnud, kuid tripp sai siiski teoks:) 

Enne piltide juurde minemist tahaksin kõiki hoiatada, kui kellelegi sünnipäeva kinki teete ja õnne soovite...Oleks hea, kui täiesti kindel oled kas inimesel ikka on sünnipäev! :D Sain kuidagi jutust valesti aru ning arvasin, et ühel vabatahtlikul on sünna ning olin pahane, et keegi mulle öelnud polnud, sest fbs tal selle kohta infot polnud. Oh seda üllatunud nägu, kui ma tema juurde läksin, õnne soovisin ja kommid andsin :D Mul pole vist kunagi nii piinlik olnud... Sama oleks juhtunud ka mu supervisoriga, kellele ma sünna puhul lille tahtsin viia, aga sel juhul enne teistelt üle küsisin, kas tal ikka on sünnipäev..Vähemalt sel korral läks hästi:D

Nüüd piltide juurde!
On our way to Benidorm!


View to Benidorm!




Guadalest
Small village named Guadalest:)








Views from Guadalest!








One stop in Altea, where we ate some awesome kebabs:)

Gandia

Beach of Gandia!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar