teisipäev, 6. jaanuar 2015

16. postitus Hispaaniast! Tagasi Elches, kokkuvõte puhkusest Torremolinoses & pildid:)

Isa juures oli nii nii hea! No miks ma muidu seal aimatava ühe nädala asemel seal 2 olin, eksole:) Nii palju ilusate kohtade nägemist, nii palju head süüa! Jumal tänatud, et seal kaalu polnud:D Tuju oli hea, mõnus kodune oli olla, selg ei valutanud mingi hirmsa pehme voodi pärast ja korteris oli üle 15 kraadi sooja (st, kõvasti soem kui siin Elche korteris). 

Kuna mu vanemad on lahus ning ma Eestis oma emaga elasin, oli möödas pikk aeg kui ma oma isaga nii palju koos sain olla. Me käisime küll jalutamas, rääkisime juttu ja saime poest head-paremat, kuid igapäevaselt koos elada-olla on ikka teine. Parim tunne on tõdeda, et mu isa on nii hea inimene. Temaga on nii hea koos olla ja juttu rääkida ning ta tahab ainult parimat, muidugi näitab seda natuke liigselt nänni ja heade näkside ostmise näol, mistõttu ma siin Elches tagasiolles jälle nende hirmsate makaronidega harjuma pean:D Muidugi on teine variant midagi peale makaronide kokata aga no ma ju ei viiiiiitsi.

Aastavahetus möödus meil rahulikult ja mõnusalt, kõndisime isa ja vennaga randa, et ilutulestikku näha. Mina küll tahtsin laiseldes rõdult neid vaadata ja olin kindel, et me ei näe sealt rannast mitte ühtegi tulevärki:D Isa muidugi tahtis kihla vedada, et viite näeme kindlasti. Noh....tegelt kuulsime umbes-täpselt 5 ilutulestiku pauku ja nägime üht-kahte:D oleks ikka pidanud kihla vedama krt.

Üks naljakas lugu sellest, kuidas ma venna Rauliga kihla vedasin. On nad ju mingid hullud minecrafti sõltlased-hullud-proffid jne :D (ma pidin selle mängu nime õigesti kirjutamiseks google abi kasutama, esimene katse oli ''mindcraft'':D) Ja mu väike vend Olger (5a) tahtis mulle mingi õhtu õpetada, kuidas see mäng täpselt käib. Eks ma siis piinlesin ja üritasin nende nuppude peale vajutades midagi teha aga ega ma hakkama ei saanud, pole minu mäng noh :D Ja kui neid eri sorti liive ja asju vaadates jäi mulle miskipärast meelde selline asi nagu ''Soul Sand'', mida järgmisel päeval juhuslikult Raulile mainides vastas, et sellist asja ei ole seal mängus olemas. Muidugi aga oli mul õigus ja nii ma omale ühe euro võitsingi! :D 

(5 jan, pool1 öösel) Sekund tagasi tuli Barcelonast koju mu korterikaaslane Kasia, kes mulle esimese asjana tõsist nägu teha üritades ütles, et meil on probleem ja meie teine vabatahtlik Phil oli Elche rongipeatuse maha maganud ning nüüd hoopis Murciasse sõitis. Sealt tagasi tulemine on ka muidugi keerukas, sest kell on pool1 öösel ning homme on riiklik püha, mistõttu ükski buss ei sõida ja pood ei tööta:D See on küll hirmus tõsine asi aga no ikka natuke naljakas ka :D:D

Kindlasti pean mainima ka seda, et nägin siiski lund sel talvel, küll väga kaugelt, kuid siiski:) Blablacar'i abil Malagast Elchesse sõites möödusime Sierra Nevada'st, millest ka mõned hirmus ebakvaliteetsed pildid sain:D

Ning lõpetuseks lisan pilte Mija'sest, ühest mõnusast väikesest linnakesest Torremolinose lähedal, kus me veidi aega veetsime ja ringi uudistasime:)

I saw snow this year! From pretty far away but still:) Sierra nevada.

Mijas!






My brother says hello:D


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar