pühapäev, 14. detsember 2014

13. postitus Hispaaniast! Eestist, igatsusest ja minu uuest armastusest & pildid!

Ei oska nagu mittemillesti kirjutada...samas mõtteid on peas palju. Elu on rahulik, pole midagi uut väga teinud ja käinud, seetõttu pole ka tuju olnud kirjutada. Tegelikult olen tahtnud VÄGA kirjutada aga pole osanud kuskilt alustada. 

Nagu talvelgi Tallinnas elades, pole siingi absoluutselt motivatsiooni kuskile minna ega midagi teha, kõige mõnusam on oma toas lebotada ja youtube'i videosi vaadata:D Olen täiesti aru saanud, et linnas elamine mulle ei meeldi. Ei ole siis vahet kas see on Tallinn, Elche või mõni muu...lihtsalt ei oska siin kuidagi olla. Hirmus palju küsitakse, kas mulle siin meeldib. Ja nagu loogiline oleks vastata, et  ''Muidugi meeldib!!'', sest see on ju Hispaania! Aga kuna mulle linnas elada ei meeldi, siis on ka raske öelda, et siin mulle hirmsasti meeldiks. See muidugi ei tähenda, et ma veel koju tulla tahaks. (natuke tegelt tahan küll)

Tallinnast veidi välja sõites on vähemalt rohelust ja loodust näha, siin pole seda üldse. On palmid ja pruun kuiv maa...Ma pole siin ka väga kaugele reisinud niiet saan rääkida vaid Elchet ümbritsevast ''loodusest''. Jah, tulingi siia sest siin on soojem ja palju palme, aga enne kui pole käinud, ei oska ju seda ette kujutada. Ning ilmselgelt polnud ma varem mõelnud, et mida rohkem vihma ja niiskust, seda rohkem loodust!

Oh kuidas ma Eestit armastan ja igatsen! Te ei kujuta ette, kui palju see väike aeg mind ja mu arvamusi Eesti ja kõige muu kohta muutnud on. Ma ei arvanud ELUSEES, et ma Eestit igatsema hakkan. Ainuke asi, millele ma seal elades mõelda suutsin, oli see, et mulle ei meeldi ja tahan ära! Nüüd on ainuke mõte see, kuidas ma samal päeval kui Eestisse tagasi tulen, kohe kohvri jälle kokku pakin ja laulasmaale kolin!!! 

Vajusin üks päev veidi mõttesse, ja avastasin, et äkki ma ei vihkagi eesti ilma. Muidugi võiks seda pimedat ja vihmast aega vähem olla, aga rohkem vihkan ma korteris ja linnas elamist. Siin on päevas umbes 15 kraadi sooja ja ma ei suuda muule mõelda kui eesti jahedale värskele õhule ja lumetormile! Te ei kujuta ette, kui kurb ma olen, et ma sel aastal Eesti lund ja vihma ja kevadet ei näe:(

Muidugi on see jahedam ilm siin selline, mida poleks osanud ettegi kujutada. Meie korteris on juba mitmendat nädalat umbes 15 kraadi (ma oma tuba ikka salaja väikese soojapuhuriga kütan), ning kui õues 10 kraadi on, tundub see sama külm kui eestis 0 kraadi või isegi vähem! Ja mul pole ELUSEES, isegi Eestis -30 kraadiga nii külm olnud, kui viimase hispaania keele tunni ajal 2 tundi elutoas istudes! Võib neid riideid toppida kui tahes palju selga, see ei aita. See külm lihtsalt kuidagi poeb naha sisse. Jumal tänatud selle soojapuhuri eest! :D

Samuti oleks ma hirmsasti tahtnud ''Su nägu kõlab tuttavalt'' näha ning ka varsti algavat Superstaari hooaega! Aga 6 euri kuus tv3 lehel selle eest maksta tundub natuke tobe:(

Nüüd natuke minu uuest armastusest! Ta nimi on Kala. 

Juba enne reisi siia ''soojale'':D maale mõtlesin ma, et võibolla ostan omale uue ukulele. Olin varem varem veidi kuskilt kuulnud, et ukulelesi on eri suuruses ning nüüd hakkasin selle kohta rohkem huvi tundma ja uurima. Soprano-kontsert-tenor-baritone - iga järgnev on eelnevast suuruselt veidi suurem, samuti suurema kõlaga. Mõtlesin pikalt tenori ja baritoni vahel, kuid lõpuks otsustasin tenori kasuks, kavatsen sellel alumise keele oktavi võrra madalama vastu vahetada ja korras! Samuti oli probleemiks see, et tenor ja baritone ukulelesi poodides kohapeal ei olnud...no kuidas ma tellin nii suure raha eest omale internetist pilli, mida ma proovinudki pole! Aga lõpuks ikkagi tellisin ja olen rahul! Siin on mõned pildid:)

Ps. Te ei kujuta ettttte kui hea oli üle nii pika aja postitust kirjutada!!!!

Meet my new uke- Kala tenor KA-T!
The proof that i'm a great photographer (joke), but still, im happy about the photo!:D Pretty scary holding your uke and mobile phone at the same time on the edge of a balcony.
Some random photos I've made:

Alllll the palmtrees should be decorated like this!!!:D



Potato-chicken-onion-paprica-tomato+HONEY! Mmm!
From Primark!
At least I have my own snowflakes:)

My favourite- La Magdalena!

En Inglés:
In Estonian I wrote a lot about how I miss Estonia and everything about it. I feel like I'm under pressure to really like this place. It seems so obvious, cause it's Spain! The problem is that I don't like living in a city or an apartment (I also don't like living in my hometown), so it's hard to say that I really like in here. That doesn't mean I wanna go home. I have learned so much about myself with this little time and I want to keep learning!

Also I bought myself an uke which I'm very happy about!:) Can't wait to change one string to an octave lower one, that it would sound deeper!

byeee

Silvia

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar