pühapäev, 16. november 2014

10. postitus Hispaaniast! Couchsurfingust ja Valenciast! & pildid

Ma olen niii õnnelik ja rahul, et ma Valenciasse jääda otsustasin! Kuna kasutasin majutuse leidmiseks CouchSurfingut, tahaksin enne seletada mis imeloom see üldse on.

CouchSurfing (CS) on selline lehekülg, mille kaudu saab reisijaid/välismaallasi oma kodus majutada ning ka ise reisides ning välismaal majutust otsida (tasuta muidugi). Toimib see siis nii, et paned üles ’’kuulutuse’’ andmetega kuhu linna, ning kauaks sa jääda plaanid ning ka väikese kirjelduse reisiplaanidest. Seda kuulutust näevad kõik kes selles linnas elavad, kuhu sa minna tahad. Samuti on soovitatav saata sama info mitmetele inimestele eraldi requestina. Igal inimesel on ka profiil võimalikult huvitava ja vajaliku info ja piltidega, mille põhjal mingil määral näeb, millise inimesega tegu on.

Minu profiili võite leida siit!

Ma täpselt ei mäleta kust ma CS’ist esimest korda kuulsin, kuid seda mäletan hästi, kui meile Westu kooli bussitäis Ungari noori tuli (umbes 3 aastat tagasi), ning meil neid võimalus majutada oli. Ka mina otsustasin ühte poissi majutada, ema oli selle poolt kuid vend otsustas vinguda, sest kartis, et äkki süüakse külmkapist ta jogurt või jäätis ära :D

Peale seda sain tuttavaks CouchSurfinguga ja otsustasin ka ise teisi majutada. Selle kolme aasta jooksul olen ise majutanud 11 inimest välismaalt. Ja on olnud super äge kogemus!!!


Some of the amazing people from CS!
Paljud ilmselt ei saa üldse aru, miks peaks tasuta oma kodus kedagi majutada tahtma. Aga asi ei ole ainult majutamises. Ma ei ole vastu võtnud kedagi, kellel päevad tegevusi täis plaanitud on ja kes ainult tasuta majutust otsib. Igaühel, keda ma olen majutanud, on olnud vaba aega selleks, et koos kokata, juttu rääkida, linna avastada, keelt harjutada, pidutseda, reisikogemusi jagada ja muud head! Ja kujutage ette, et enamus neist, kellega tutvunud olen, on superägedad inimesed! Paljudega suhtlen ma siiamaani ning need on need inimesed, kes suure vaimustusega mu tegemistele blogi inglisekeelset poolt lugedes kaasa elavad!

Nüüd oli aeg ka esimest korda ise teiste majutamise asemel ise couchsurfida. Ja ma poleks eluski osanud ega lootnud arvata, et nii suurepärase inimese juurde satun!

Kuna mõne jaoks võib pea võhivõõraga oma elust ja kõigest muust rääkimine veidi imelik tunduda, siis peale hirmus paljude teiste välismaallastega tutvumist Hispaanias ning peale nädalast koolitust Benicassimis, kus me ainult päevast päeva kõigiga tutvusime, oli see kõige loomulikum tegevus üldse.

Peale väikest äraeksimist Valencia metrooga ning kohalejõudmist leidsin eest kõige armsama inimese ja omaenda toa! Võin ausalt öelda, et ma tundsin seal ennast kodusemalt kui ma kuskil mujal nii väikese aja jooksul tundnud olen.

Koheselt olime kutsutud minu hosti Mariaga tema sõprade juurde paella-partyle kuhu kohalejõudes 13 poissi (hirmus kenad!!!) ning 1 tüdruk püsti tõusid ja meid kenasti põsemusidega tervitasid. Ohh kui palju musitamist!:D Sõime seda õiget paellat, jõime õlut, rääkisime juttu ja nautisime.

Mariaga juttu rääkides poleks arvanud, et keegi nii hästi mind mõista võib, samuti poleks arvanud, et teisega endast rääkides enda kohta midagi uut õpib. Mitte keegi pole varem nii hästi mõistnud mu armastust Laulasmaa vastu. Selle koha kirjeldamiseks ei jätku lihtsalt sõnu, peaks vist sellest eraldi blogiposti tegema. Või pigem raamatu kirjutama...

Ka Maria kirjeldamiseks ei jätku piisavalt sõnu. Nii siirast ja armast inimest pole lihtne leida. Juba esimesel õhtul tundsin, kuidas temaga võib arutada kõikvõimalikest maailmaasjadest ning veidike olen ka kurb, et ta must siiski veidi kaugel elab.

Järgnevad kaks päeva möödusid linnas ringi uudistades ning erinevaid kohvikuid ja tapasebaare nautides. Ning kuigi see vabatahtlike on-arrival koolitus minu jaoks eriti motiveeriv ei olnud, siis Valenciasse jäämine tõstis selle motivatsiooni lakke! Noh, kogu see veider Eesti-igatsus ja muud mõttetud väljamõeldud probleemid muutusid veidi vähemtähtsamaks.

Linnast rääkides, meeldib mulle Elche siiski rohkem. Valencia kesklinnas tundsin ringikäies end väga ebamugavalt, iga nurga peal olid inimesed kes raha kerjasid või tundusid selliste nägudega, et tahaks mind paljaks röövida:D Kuid võibolla mulle vaid tundus nii. Ühe korra olin ka tore ning ostsin ühele naisele hunniku muffineid. On väike vahe küll, kui inimene raha asemel süüa palub.

Nüüd oma mitte-rutiinse elu juurde tagasi!
Ps. võite mulle fbsse kommentaaridesse kirjutada, mida couchsurfingust arvate! Kindlasti on ka neid inimesi, kellele see värk üldse ei istu.:D

Baiii


En Inglés
I am so happy that I decided to stay in Valencia! For finding accommodation I used Couchsurfing, but I think I don’t need to explain how it works , cause most of the people who would read this english-part I’ve met through CS :D  


But if you’re new here and really don’t have no idea what CouchSurfing is then...It is one page where you can host some people from abroad or surf on others couches. You can find my profile here.

After getting a little lost with Valencia metro, I arrived to my host Maria! She was so nice and I can honestly say that I've never felt so homely with so little time.

We were immediately invited to paella-party with her friends! There were 13 boys and one girl, ohh, so many kisses on the cheeks!:D And then we just ate paella, drank beer and enjoyed.

I really loved talking to Maria and I wouldn't have thought that  it's possible to learn something about yourself while talking to another person. No one has ever understood so well my love for Laulasmaa. There are just not enought words to describe this place, I think it should make a separate blog post about it. Or rather, write a book ...

And also I don't have enogh words to descibe Maria. She is so sincere and sweet, and It's not so easy to find people like her. Already on the first evening I understood that it's possible to talk about everything with her! I am also a bit sad that she lives a little far away from me.

In the next to days we went arount the city. Old-town looked very beautiful but if I had to compare Valencia to Elche, I'd say I like Elche better. I just didn't feel comfortable walking around the city center cause in every corner there were some people asking money or food. I bought some muffins to one woman, though. It's a little different if people are asking for money or for food... 

At last I'd say that I'm very happy that I stayed in Valencia, also big thanks to my host Maria!:)
































Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar