pühapäev, 19. oktoober 2014

Neljas postitus Hispaaniast! ''Teater'' koos tuhande inimesega minu tänaval! Pildid & videod

Laupäev, 18.okt kell 20
APPIII mis toimuuuuub??!!! Mul pole vist mitte kunagi omaette niimoodi imestusest suu lahti vajunud. Nimelt on HETKEL mu tänaval umbes-täpselt tuhat inimest. Ma ei tee nalja. Ja mu tänav on umbes-täpselt 100-meetri pikkune. Mul on sõna otseses mõttes silmad imestusest pärani ja suu ka. Ma vist hakkan vaikselt taipama mis värk on aga palju huvitavam on ikka mitte teada ja lihtsalt imestada:D Ja ma ei saa oma rõdul enam hingata sest terve tänav on mingit viirukilõhna(haisu) täis.

Ma tegelikult tahtsin just enne neid imestamisi kirjutada, et kas ma olen imelik, et ma just ära lugesin, et mu tänaval umbes 100 inimest on? Aga see oli enne tuhandet:D Ja säh mulle, et ma üritan laupäeva õhtul siestat pidada. Ei tulnud välja hästi. Ja kui ma enne arvasin, et nende 100-inimesega on mu tänav kärarikas, siis enam ma nii ei arva:D kõrvad puhkavad.

Olgu. Alustame algusest. Alguses tulid üksikud tüübid ning kandsid risti, nende järel lapsed, kes rütmis trummi mängisid. Siis tulid rivis hirmus palju musta riietunud inimesi, käes küünlad. Järgmiseks tuli suur jumalakuju (kaugelt vaatasin, et see on mingi lava), mida mehed oma õlgadel kandsid. Ning nendejärel puhkpilliorkester (vist), koos mõne trummiga. Ja see teater kestis kokku umbes tund aega.

Alguses arvasin, et see oli pühendatud pühale ’’Day of the dead’’ (hisp. Dia de muertos) mille ametlik kuupäev on 31. Oktoober (halloween), ning see oli väike eelmäng vms, siis pärast Hispaanlastelt küsimist ei saanud ma üldse enam aru mis see olla võis. Üks ütles, et oli kontsert, teised arvasid, et midagi religiooniga seotud, ja siis ma arvan üldse mingit kolmandat asja:D No jumal seda teab.

Ma lisan küll palju pilte nüüd ja mõned videod, vaadake kindlasti, et mingitki aimdust saada mis toimus:)

En inglés:
Well, there were just crazy amount of people on my street and I still don't know what was that about:D I think I have never been so surprised as I am now.. Some guys carrying a big cross, many people dressed in black and having a candle in their hands, after them some guys carrying crazy big god statue and a brass band (google translate said that it was the word for puhkpilliorkester)..

Now I am adding some pictures and videos of that crazyness!

Many people dressed in black and holding a candle


1. Video: Men carrying a cross
 2. Video: Men carrying a god statue


3. Video: amazing and powerful brass band


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar