pühapäev, 12. oktoober 2014

Kolmas postitus Hispaaniast! 20. sünnipäev, rand, wifi ja katus!

9. okt
Ma olen niiii excited!!! Täna on olnud super päev:) Ma lihtsalt armastan oma julgust minna inimeste juurde miskit küsima, isegi kui ma veidike selle pärast närvis olen. Ja ma ei räägi tänaval kella või asukoha küsimisest.

Näiteks võib tuua korra, kui Laulasmaal platsi peal hobuseid nägin, ning tahtsin kohe hirmsasti nendega tegeleda või jalutamas käia. Mõni aeg hiljem nägingi üht naist nende hobustega tegelemas, ning võtsin julguse kokku ja küsisin, ega neil tallis abi vaja pole. Oli! Ning käisin ka mitmeid kordi hobustega üksi metsas jalutamas. Super mõnus!!!

Ning Kreekas, kui restoranis tÖÖtavale poisile käe andsin, end tutvustasin, ning küsisin, mis tal järgmistel päevadel plaanis on. Tänu sellele muutus Kreeka reis tunduvalt lõbusamaks!

Ning nüüd, kui ma lihtsalt ilma wifita elada ei suuda. Ma naudin hirmsasti blogi kirjutamist ning ainult maja kõrval pargis oleva wifiga hästi hakkama ei saa. Või on hirmsasti vaja bussiaegu vaadata ja ka Hispaania keelt õppida. Ning mu kaks korterikaaslast täiesti keelduvad wifist, kuid üksi ma ka 35 eurot kuus maksma ei hakka…No mida teha?!

Täna siis võtsingi järjekordselt julguse kokku ning kolistasin läbi kõikide naabrite uksed. Tegin eelnevalt screenshoti wifidest, mis meie korterisse kõige paremini levivad ning valmistasin end hispaaniakeelseks vestluseks ette. Jaaaaaa meil on nüüd wifi!!!! Kui ühendus püsib hästi, siis viin neile iga kahe nädala tagant 5 eurot. Nii lihtne see oligi!!! Ei mingit wifimeestega jamamist, kes võibolla alles mõne nädala jooksul kavatsevad kohale ilmuda:D Jejejeee! (Ps. ma elan teisel korrusel, wifi ruuter asub kolmandal ning wifi levib alla õue ja ka katusele!!)

Ning avastamine, et me saame oma maja katusele minna, oli teine tänane super sündmus! Vaatepilt on poolele linnale, niii super ilus!!!
On our roof!!! Its soooo beautiful!











At night on our rooftop!
Sünnipäev oli super ja mõnus ja lõbus ja bailane! Hommikul käisime ülikoolis ning spordiklubis, kus räägiti teiste projektide kohta, ning kus mulle ka super üllatus tehti, lauldi, ja puhusin ka väikse tordi küünlad:) Ning peale seda läksime Santa Pola randa. Lihtsalt see tunne, et oktoobris enda sünnal randa minna saab, on super! Ma pole varem kusagil mujal maal oma sünnat pidanud, veel vähem rannas.

My 20th birthday on th beach!:)

With Kasia!





Little surprises for my birthday! The cake was sooo good!
Sünnipäeva näkside ostuks arvestasin kuskil 20-30 euroga kuid läks hoopis 13. Selle eest sai ühe nüüdseks mu lemmiku 7%se sangria (1,5L ja 1,3 eur), shampa, apelsinimahla, kilo porgandeid ja paprikaid, viinamarjad, krõpsud, maitseaine ja kastmed. Ma olen päris kindel, et Eestis oleks pidanud selle eest palju rohkem maksma!

Smalls snacks for my birthday. All together was 13 euros, if somebody wants to compare it to their prices.
Compré un libro! 
It was soo delicious but I couldn't finish even half of it! Next time I know not to buy the biggest one:D
Some random pretty houses on the left
And some random pretty street:) I am the only one who takes so many pictures of everything.But there's nothing I can do when it's so beautiful everywhere!!!
10. okt
Ohh ja lõpuks ometi sain ma tuttavaks mõndade superägedate hispaanlastega! Saatsin CouchSurfingu lehel mõndadele esimesed kirjad juba mõni kuu enne siia tulekut ning nüüd võtsin nendega uuesti ühendust. Ning lõpuks käisime kuuekesi (mina, 3 hisaanlast ning 2 poolakat) ühes parimas ja odavavaimas tapa baaris. 2 euro eest sai õllele lisaks ka snäki valida, valik oli megaasuur ning tapased olid niiii maitsvad!!! Mitte ainult kaks ampsu nagu enamasti pakutakse, vaid peaaegu nagu praad, ning kõhu sai ka korralikult täis! Samuti istusime ühes kokteilibaaris ning jutustasime, et kindlasti peab mõni päev rahvusvahelise joogimängude õhtu korraldama!:D

2 beers and 2 portions of tapas were 4 euros! And they were soooo delicious!!
12.okt
Laupäeval tulid mulle külla mu isa, vend, isa naine, isa naise poeg ja poolvend, kes samuti hetkel Hispaanias elavad, nagu võibolla mõni juba teab. Kui mina alustasin Hispaaniaga tegelemisega aasta tagasi, siis isa mõtles siia aastaks elama tulla alles suvel, ning oli täiesti juhus, et me samal ajal koos Hispaaniasse elama sattusime. Nemad elavad nüüd Malaga külje all Torremolinoses, minust umbes 500km kaugusel:)

Külastasime ka Alicante kindlust, vaade sealt oli super ilus!!! Ja mul on väga hea meel, et nad mulle üheks päevaks külla tulid:)
On top of the Santa Barbara Castle in Alicante!






With my brother and father:)

My dad brought me a lot of oranges and a juice-maker, Jeee!:)
Ning pühapäeval otsustasin minna Arenales del Sol’i randa, mis pidi olema parim rand siin lähedal. Läsin bussikasse ja ootasin. Ja ootasin. Ja oootasin veel ja ootasin lõpuks üle pooleteise tunni, sest internetis ja bussijaamas olid üleval vanad bussiajad.:D Seal oodates hakkas minuga rääkima üks natuke veidra välimusega noorem mees. Ta tundus nagu natuke kodutu aga mitte päris. Peale pikka jutustamist sain teada, et ta pool ajast elabki tänaval, sest ta ema viskab ta tihti kodust välja.. Ning sain ka aru, et ta on täitsa normaalne inimene.

Lõpuks see buss siiski tuli, kuid minu 20-eurost vastu ei võetud. Ja see mees pakkus oma sente ja maksis mu eest! Päris irooniline, et pea kodutu mees minu bussipileti kinni maksab. Aga aina rohkem sai selgeks, et ta on tegelikult väga hea inimene! Kohalejõudes ostsin talle selle eest krõpsupaki muidugi:)
Arenales


As they say, the best beach near Alicante\Elche!

Sooo beautiful!




Studying spanish on the bench

En inglés:
So one of the most important things- we have a wifi!!! I am just so brave that I knocked on every neighbors door to ask for their wifi password! Before that I made a screenshot of the best connections in our apartment and prepared myself to speak only in spanish. And now I'm just gonna pay 5 euros for every two weeks. That's how easy it was! And no messing around with the wifimen who may will appear after few weeks:)

Also I discovered that we can go to our rooftop! It is sooo beautiful in there! Definitely the place to tan when it's a bit colder outside:D

And my birthday went great! One of the best things was laying on the beach and swimming. I have never spent my birthday in some other country and ofcourse, never on the beach. In Estonia there is pretty much winter already:D

And finally I got to meet some awesome spanish people through CouchSurfing! We spent the night at the tapas bar, where everything was very cheap and sooo delicious! And we also went to some cocktail bar, where we talked a lot and decided to have some international night with different drinking games!:D

On Saturday, half of my family came visit me in Elche:) Who didn’t know yet, they (My father, brother, father’s wife, her son and half brother) are also living in Spain, Torremolinos. We went to Castle of Santa Barbara in Alicante and the view from there was awesome!


Bye now:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar