esmaspäev, 18. august 2014

Kreeta reis & paaalju ilusaid pilte!

Meie nädalane puhkus Kreeka saarele Kreetale algas laupäeval, 9. augustil. Läksime kahekesi, mina ja mu vend Raul. Ma olin lennukisõidu ees pääris excited, sest eelnevalt olin sõitnud lenukiga vaid Türki ja tagasi!

Ma ei arvanud, et 4-tunnine lennukisõit nii pikk võib olla...Poole peal hakkas päris paha, loksutas nii mis hirmus.
Siis kui ma lennukis magada üritasin...
Lennujaamast meie Bali külasse sõites olin nagu väike laps- "ooo palm!!"..."ooo vaata seda!"..."ooo mägi!!!"

Tee lennujaamast Balisse oli väga kurviline ja mägine. Sinna viis kaherajaline tee, aga see ilmselgelt ei tähenda, et autod ka kahes rajas sõitsid:D Veidi hirmus oli, sest enamus ajast sõideti nii, nagu oleks kõrvuti 3-4 rada... Ja 70-kiirusepiirangu alas sõitis meie takso 130ga, kuid polnud arugi saada, sest tee oli väga sile. 

Pühapäev oli reisi esimene täispikk päev ning ka ainuke, mil me üle tunni mere ja basseinide ääres jaksasime lebotada. (peale teist päeva ei jaksanud päikse käes ollagi...) Aga hirmus ilusad vaated olid meie hotellist!!!

Vaade meie rõdult!

Vaade rannabaarist merele
Väike hüpe:D



Värvid sini-must-valge sattusid mu käele täiesti juhuslikult. Ja ka õiges järjekorras! Päris naljakas, kui selle alles päev hiljem avastasin:D Must-minu meisterdatud käevõru, sinine- hotelli käepael, valge-kreetalt ostetud käevõru.
Esmaspäeval käisime Rethymnonis, mis asus meist umbes 30-km kaugusel. Jalutasime ringi, käisime söömas ja lebotasime niisama. Vaatamisväärsuste kaart oli mul küll olemas, kuid leidsime neist vaid ühe ja seda ka kogemata:D Nii kuum oli, et ei jaksanud ringi liikuda... Ning kuna selle päeva õhtul hakkas mul pea kohutavalt valutama, siis otsustasin ka lõpuks omale mütsi osta. 


Pildid Rethymnonist:









iluuus puu!
Vaade Rethymnonile!


Teisipäevaks olime omale planeerinud jeep safari. Kuna aastaid tagasi türgis sõites oli see väga lahe olnud, siis otsustasime ka siin proovida! Päev algas kell 8 hommikul, kui meid hotelli eest peale võeti, ning lõppes õhtul kell 19.00... Uhh, väsitav!

Meie reisiteekond
Rethymnoni kanti jõudes, kus meid algselt autodesse jagati, sattusime Rauliga samasse autosse ühe prantsuse noorpaariga. NO OH ISSAND! Mees istus roolis ja naine tema kõrval, ning selle 20-minuti jooksul, mil me koos autos sõitsime, oli mul reaalselt selline tunne, et nad hakkavad esipingis kohe seksima. Sellist nalja pole ma tõesti varem näinud :D Veidi häiriv oli.

Õnneks kui meid lõplikult autodesse jaotati, saime VIP autosse! See oli esimene auto (kokku oli 6-7) ning selle auto peal ka kaameramees, kes osutus megalahedaks tüübiks! Terve teekonna laulis ja oli nagu reaalne meelelahutaja! Naerda sai vägaa palju:)

Pildid varahommikul hotelli ees:




Pildid safarist:






Vaade rannale Plakias
Plakias beach
Väike bbq ja puhkus Plakias ranna kõrval asuvas poolbaaris
Sain ka sõita! Jesss!! Vend ainult karjus kogu aeg, et ´´I don´t wanna dieeee!!!`` ma tegelt ei sõida nii halvasti...
Mike ´´Tyson´´, nagu ta end nimetas. Tänu kellele kogu tripp nii lõbus oli!
Kõigile kes kunagi Kreetale sattuma peaks, soovitan sellest jeep safarist osa võtta! Neid erinevaid firmasi, kes safarit korraldavad, on Kreetal väga mitmeid. Kuid neid julgen kindlalt soovitada!  http://www.cretejeepsafari.com/

Kolmapäev oli üks ägedamatest ja samas ka üks nõmedamatest päevadest. Päeva jooksul vedasin ma end toast välja vaid lõuna- ja õhtusöögiks, sest hirmus paha oli olla. 

Õhtu poole hakkasin mõtlema sellele, kuidas seda trippi veidi lõbusamaks teha saaks. Selle hetkeni oli reis olnud küll väga mõnus kuid otseselt lõbus polnud ning omavanustega polnud ma palju suhelnud. Otsustasin meie hotelli restoranis töötava poisiga tutvuda. Jah, läksingi ta juurde, sirutasin käe ja ütlesin, et olen Silvia ja küsisin temalt mis plaanid tal järgmisteks päevadeks on :D See osutus parimaks otsuseks reisi jooksul! Sest sama päeva õhtul läksime välja seltskonnaga, kellega toosama poiss Chris (poolast) tutvunud oli.

Jooke kokku lüües ´´Jamas!´´,´´Cheers!!´´ ja ´´Terviseks!!´´...Chris: ´´TerviSEKS? TerviSEKS??!! Is it in estonian?? OHHH I LOVE YOUR LANGUAGE!!!´´

Nassime Prantsusmaalt, mina, Agnieszka, Cris ja Marta Poolast ning Nassime´i sugulane Prantsusmaalt (tal oli niiii keeruline nimi...)
Niii armas ja äge tüdruk Nassime! Pärit Iraanist kuid elanud terve elu Prantsusmaal. Mu telo välk oli ilmselget liiga tugev.
                Veidi tantsu ka!

Neljapäeval läksime Chrisi ja Rauliga mäe otsa! Seal asus basseinibaar. Ja seal oli hirmus ilus!



Väike banaanipuu
Ma ei kujuta ette mitmesaja meetri kõrgusel see pilt tehtud on!

Kuigi pitsa maksis 9 eurot ning mul oli kaasas vaid kümnekas, sain ma lisaks kaks rummikokteili. Lahked inimesed!



Reedel käisime kanuuga ja jet ski´ga sõitmas! Mega ägeeee! Ning vanem naine, kes seal töötas, oli super armas!

Enne meid laenutasid jet skid üks noorem poiss ja ta ema. Kuulsin Austraalia aktsenti ning mainisin ka tollele naisele et äkki saab ta hiljem küsida, kust nad pärit on. Kui hiljem temalt küsisin, kas ta uuris seda, läks ta hoopis täiesti teise perekonna juurde küsima, kust nemad pärit on! Tuli välja, et mees oli Hispaaniast ja ma sain elus esimest korda oma hispaania keelt praktiseerida! Ta küsis küll lihtsaid asju, nagu kuhu kanti ja kauaks ma Hispaaniasse jään, kuid ma olin siiski megaexcited selle üle, et aru sain mis ta rääkis ja ma veel vastata oskasin!!! Sest ta rääkis tõesti megakiiresti :D

Õhtul läksime seltskonnaga restoran Panorama´sse. Nop, mitte klubi :D Täitsa kreekapärane restoran. Sai niisama mõnusalt aega veedetud ja veidi Rakit joodud! Kuid kuna TERVE seltskond oli Poolast pärit ja seekord oli ainuke inimene Chris, kes inglise keelt oskas, hakkas lõpuks mul veidi igav ja otsustasin magama minna. Järgmine päev ju juba Eestisse sõit!
See jäätisehunnik oli megasuuur! See küll ei tundu suur kuid seal oli vähemalt 8 suurt palli erineva jäätise sorte!
Koduteepeal tuli kiisu vastu! Nunnu oli

Laupäev oli lahkumisepäev. Lennujaama jõudes oli mu kõht niiitühi et mul oli savi mida ja kui kui kallis aga ma pidin süüa saama :D Kokku läks nänni peale 15 eurtsi...
See oli niiiiiiii hea!!! Ma arvan, et parim mida kunagi saanud olen. Valge jäätis koos mm´i kommide, karamelli- ja oreotükkidega. Suu jookseb vett nüüd :D
Tallinnasse jõudsime kell 23 ning õues oli 35 asemel 15 kraadi... Aga ma niii nautisin seda õhku! Ausalt. Üksik vihmane ja jahedam päev oleks võinud kreetalegi ära eksida :D 

Reis oli muidu väga mõnus ja õnneks oli mu vennal hea mobla, millega ka palju ilusaid pilte sai tehtud:) Jäime rahule!
  • Päikese käes oli iga päev 35-40 kraadi, mis oli minu jaoks Liiiiga kuum. Õhtuti (ööseti) oli veidi alla 30 kraadi, mil oli ainuke inimlik aeg väljas liikumiseks...
  • Ma ei tea mis värk nende Kreeta torudega on, aga mitte üheski vetsus ei tohtinud paberit potti visata. No ma ei tea, ma küll enamasti sellega hakkama ei saanud..Ups.
  • Tervest 20-kilosest riidehunnikust kandsin ma kahte kleiti, kolme pluusi ja ühte paari lühkareid. Oleks võinud vaid käsipagasiga minna... 
  • Nõrgad oleme, ei saanud nädalatki ilma netita hakkama. Ostsime 14 euri eest kahepeale kohutavalt aeglase ja mitteleviva neti. Ning viimasel päeval, mil 3 tundi receptionis passima pidime, ostsime seda veel paari euri eest juurde, sest me ei saanud korraga ühes kasutajas olla :D
  • Ma jõin nädala jooksul ainult 3 somersbyd! Ja need olid pea sama hinnaga mis eestis. Ausalt ka! :D Ja kuigi meil oli all-inclusive pakett, ning alkohoolseid jooke võis tellida hommikust õhtuni, siis ma miskipärast piirdusin ühe rummikokteiliga, mis mulle ka lõpuks ei maitsenud. mis mul viga on, eksole?!
  • Meie tuba asus kõiiige kõrgemal, kus üldse võimalik. Iga kord kui tuppa minna või sealt tulla, oli vaja pesus käia :D
  • Kaasa sai reisilt ostetud vaid üks vesipiip (keegi soovib osta? Kaon ju pea kuu aja pärast eestist...Pisike, ilus, töötab hästi ja 19 eurtsi!:), ujumismadrats, müts, käevõrud ja paar külmkapimagnetit. Ja vett kulus seal väga palju ning oli ka õnneks odav. 12pack pooleliitriseid maksis 2,5 euri!
  • Tänk god, et ma sipelgaid ega ämblikke ega muid pussukaid ei karda....Voodis krõpsu süües tulid kõik elukad meile külla :D
  • Üks veider asi, mille ma kaasa võtsin, oli pikendusjuhe. Ei arvanud, et seda nii hirmsasti aja võiks minna! Toas oli vaid üks stepsel ning meil laadis tihti korraga 3-4 asja.
  • Ostsin poest 2-eurise käevõru mille eest maksin kümnekaga. Hiljem avastasin, et oodatud 8 euro asemel sain tagasi 18! Mis ma oskan öelda...lahked inimesed! :D
  • Päike läks mägede taha peitu kella 19 ajal ning kella 21ks oli juba kottpime!

Kallid kõigile, kes terve blogipostituse tahtsid-viitsisid-suutsid lõpuni vaadata/lugeda!:D

Silvia

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar